Din Germania.


Din Germania.
To: VIOREL BAETU <viorel>

Stimate Viorel Baetu –Ai putea publica acest articol acolo la tine? Atasez in Word:

N O T A

documentara privind abuzurile si nedreptatile politistilor

maramureseni in frunte cu Inspectoarea Sefa – comisar sef

de politie – dr. Marincas Viorica si Seful Politiei Rutiere

– comisar sef de politie Gherman Dorin pentru neglijenta in serviciu

Stimate editor AJRP —

Ma numesc Hotico Dan , am 56 de ani, si locuiesc in Baia Mare, Judetul Maramures, Romania.

incepind din Julie 24, 2012 sunt tinta unor atacuri constante din partea Politistilor maramureseni , care din senin , mi s-au pus pe cap, ca un taifun , in frunte cu d.na comisar sef de politie dr. Marincas Viorica – Inspector Sef la Inspectoratul de Politie al Judetului Maramures si comisarul sef de politie Gherman Dorin – Seful Politiei Rutiere .

Sunt una , din numeroasele victime ale incompetentei manageriale a d.nei Marincas Viorica – doctor in administratie, in sensul ca in calitatea sa , de Sef al politistilor din judetul Maramures , s-a facut ca nu a observat, desi stia cu buna stiinta, si trebuia sa observe abuzurile subaltelnilor. Mai ales sa le corecteze, daca sunt dovezi clare de greseli.

2 subalterni, au falsificat probele de alcoolemie in raport, dupa cum explic mai jos, iar Marincas Viorica a ales ca sa neglijeze acest lucru, din urmatoarele motive pe care le voi enumera mai jos.

Intre Marincas si Gherman Dorin nu exista o coordonare metodologica legala. Dr Marincas ar fi trebuit ca sa sanctioneze incompetenta profesionala a subordonatilor sai , in frunte cu d.l comisar sef de politie Gherman Dorin – Sef al Politiei Rutiere din judetul Maramures, care nu au respectat metodologia aplicarii codului rutier si in mod abuziv si ilegal, mi-au suspendat dreptul de a conduce autovehicule pe drumurile publice , in conditiile in care , dupa 24 ore , rezultatul probelor biologice a dovedit ca , nu am comis nici o fapta contraventionala , care sa fie cauza unui accident de circulatie urmat de vatamarea corporala a unei persoane .

Nerespectarea metodologiei consta in aceea ca , nu au procedat in conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern nr. 1391/2006 – privind aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 195 / 2002 – codul rutier , adica nu au intocmit documentele stabilite prin Anexele nr. 1 A , 1B , 1D si 1E .

Politistii care au fost la fata locului , in data de 25.07.2012, nu au intocmit aceste documente , si mai mult decat atat , au intocmit documente ne-conforme , care au fost acceptate si agreate de sefii lor , in baza carora au implementat in aplicatia electronica ABATERI ( cazier auto ) masura suspendarii dreptului meu de a conduce , incepand cu data de 25.07.2012 .

Documentul fals la care ne referim este un proces verbal incheiat in 25.07.2012 prin care mi se aduce la cunostinta ca mi se suspenda dreptul de a conduce deoarece am condus sub influenta alcoolului , fapta constatata cu alcooltestul , care a evidentiat o alcoolemie de 0,16 gr.%o in aerul expirat , in conditiile in care rezultatul probelor de sange , recoltate in 25.07.2012 , releva faptul ca aveam 0 gr.%o alcool in sange in timpul conducerii masinii .

Deci , prin actele intocmite , politistii rutieri au falsificat starea de fapt , au mistificat adevarul , iar sefii lor , care aveau cunostinta despre rezultatul probelor biologice , deci cunosteau adevarul , au acceptat minciuna , au validat-o si au aprobat aplicarea masurii de suspendare a dreptului de a conduce , masura pe care au inscris-o in cazierul auto.

Sefii acestor politisti mi-au respins toate cererile mele , prin care am cerut recunoasterea dreptului meu de a conduce , cerere bazata pe rezultatul probelor biologice (recoltare de sange).

In mod legal , in situatia data , polistitii ar fi trebuit sa-mi elibereze o dovada inlocuitoare a permisului de conducere , cu valabilitate pentru 15 zile , dar a carui valabilitate intra in vigoare numai dupa 24 ore de la ultima recoltare de probe biologice .

Daca acceptam ideea ca am condus masina sub influenta alcoolului , asa cum rezulta din verificarea cu alcooltestul si nu luam in considerare / neglijam /desconsideram rezultatul probelor biologice , atunci politistii trebuiau sa-mi incheie un proces verbal de sanctionare contraventionala prin care sa – mi aplice o amenda si sa-mi suspende dreptul de a conduce . Acest document eu aveam posinbilitatea sa-l contest in instanta , dar nu s-a intamplat asa.

Consider ca nu s-a dorit acest lucru de catre Sefii din Politia maramuresana .

Mai mult decat atat , Sefii din Politia maramuresana , au cerut politistilor falsificarea procedurii plangerii prealabile , sens in care acestia au falsificat declaratia partii vatamate semnand in fals aceasta declaratie din care rezulta ca vrea trimiterea mea in judecata , desi in realitate , partea vatamata nu doreste acest lucru , fapt confirmat de aceasta si in fata instantei de judecata .

Pe de alta parte , Seful Politiei Rutiere , nu a respectat dispozitiile codului rutier , in sensul ca nu mi-a comunicat, legal in termen de 10 zile, cat este necesar, suspendarea dreptului de a conduce , ca urmare a evenimentului din 25.07.2012 , decat dupa 1(un) an si 4 ( patru ) luni de zile desi in aplicatia electronica ABATERI ( cazier auto ) a scris ca, a emis aceasta dispozitie in data de 26.07.2012 , iar cand mi-a comunicat-o / prin posta cu confirmare de primire / scrie in dispozitie , ca a fost emisa in data de 10.11.2013 !!! ( Deci dupa 1 an si 4 luni, dispozitie care nu poate fi retroactivata)

In data de 3 sept. 2012 Seful Politiei Rutiere elibereaza in fals o adeverinta / adresa cu nr. 155628 prin care afirma si sustine ca eu am dreptul de a conduce suspendat pe o perioada de 90 zile , ca urmare a evenimentului rutier din 25.07.2012 .

Acest document falsificat , care contine o stare de fapt falsa , nereala a constituit motivul / a stat la baza intocmirii unui nou dosar penal care vizeaza savarsirea de catre mine a unei fapte de conducere in conditiile in care aveam suspendat dreptul , ocazie cu care mi-au inscenat si un ultraj impotriva agentului de politie rutiera , care in alergare s-a impiedicat si a cazut de unul singur.

D.na Marincas V. , se face ca nu vede incompetenta si abuzul subordonatilor, desi s-ar fi impus sa ia atitudine si masuri corespunzatoare ptr. indreptarea greselilor si abuzului , precum si pedepsirea celor vinovati .

Consecinta acestor grave abuzuri si greseli comise de Politisti , este aceea ca mi s-au incalcat drepturile mele constitutionale , si anume acela de a conduce autovehicule , prin suspendarea ilegala a permisului .

Acum eu sunt nevoit ca sa adun materiale si marturii ale subalternilor pentru a dovedi masinatiile ei nefaste.

Pentru ca nu s-a intamplat asa , consider ca d.na Marincas V. si d.l Gherman Dorin au dorit sa-i acopere si sa-i protejeze pe subordonatii lor , iar pe de alta parte sa se razbune pe mine , lasandu-ma pedepsit pe nedrept , ca in cele din urma sa ajung sa fiu condamnat la un an de inchisoare cu suspendare , ptr. conducere cu permisul suspendat si ultraj cu violenta contra autoritatilor .

D.na Marincas V. doreste sa se razbune pe mine si pe familia mea, pentru ca sotia mea lucreaza ca ofiter superior in unitatea S.I.P.I. Maramures, si banuieste ca sotia mea a cules informatii despre activitatea acesteia, incompetenta Sefei de Politie, si le-a transmis la Bucuresti, la unitatea centrala .

Ura ei este foarte personala , si are radacini in gelozia profesionala.

D.na Marincas V. i-a cerut , si l-a motivat , pe agentul de politie – Bude Claudiu , care in ultima zi a termenului de prescriptie , sa depuna plangere impotriva mea , ptr. ultraj contra autoritatii , si totodata a motivat in scris toate criticile aduse de mine politistilor , justificand legalitatea masurilor luate de Bude Claudiu si Pocol Dinu , impotriva mea.

Cred ca d.na marincas Viorica a promis protectie politistilor Bude Claudiu si Pocol Dinu , ptr. greselile lor , cu conditia ca sa depuna si sa sustina plangerea ptr. ultraj contra autoritatii.

Asa se explica de ce nu au fost sanctionati politistii si de ce nu s-au luat masuri de indreptare a erorilor si greselilor facute de ei – in cazul meu .

Prin astfel de metode , d.na Marincas V. incurajeaza incompetenta profesionala in randul subordonatilor , determina servilismul si incurajeaza slugarnicia in relatiile si raporturile de munca in randul cadrelor active.

Pentru a-si duce planul de razbunare pana la capat , d.na Marincas V. a dat dispozitie subordonatilor sa reactiveze , cu prioritate o ANONIMA care vizeaza fapte din perioada 2010 – 2011 , aflata in nelucrare din anul 2012 si uitata in sertarele Politiei , in conditiile in care conform legii penale , astfel de sesizari nu pot constitui motiv de cercetare si tragere la raspundere penala, numai daca datele rezultate din investigarea cazului pot fi coroborate cu alte sesizari care privesc acelasi subiect si aceleasi fapte .

Cu toate ca probele administrate sunt incomplete si neconcludente , organele de urmarire penala s-au grabit si au dispus masuri asiguratorii asupra unor bunuri care sunt in proprietatea exclusiva a membrilor familiei mele si nu sunt in proprietatea mea .

Toate acestea s-au facut din dispozitia d.nei Marincas V., care a adus politisti de acasa , le-a intrerupt concediu si i-a rechemat la munca , ca sa continue cercetarile , sa rezolve dosarul si sa finalizeze cercetarile cat mai repede in acest dosar .

Politistii care executa ordinele cunosc faptul ca toate mi se trag de la d.na Marincas Viorica , in sensul ca d.l agent de politie Pop Petru , mi-a spus , textual : „Ce sa-ti fac daca te-ai pus cu cine nu trebuie ?!”

Cred ca intentia acestei doamne este aceea de a ma condamna, si sa trimita cat mai repede dosarul meu in instanta cu proprunere de condamnare cu executare in regim de detentie , fiindca se vor conexa cele doua pedepse si se va schimba modalitatea de executare , din pedeapsa cu suspendare , in pedeapsa cu executare in regim de detentie.

Asa cum se poate constata , si eu ca si altii sunt o victima a razbunarii d.nei Marincas V. , a servilismului si slugarniciei , pe care aceasta le impune subordonatilor sai , pe care-i foloseste pentru a-si satisface vanitatea si interesele personale. Intregul oras stie ca Sefa politie si cu sotul ei, au profitat de Sefia la Penitenciarul Baia Mare, si si-au construit o vila cu mainile detinutilor, pe care i-au obligat la munca la negru , iar datorita faptului ca nu s-au platit obligatiunile la stat dupa muncitori [angajati] respectiv stopajul la sursa fapta se incadreaza la evaziune fiscala (dosar penal), Vila a fost construita sub amenintarile sotului lui Marincas, care era Director de Penitenciar in acea vreme.

Prin modul in care s-a procedat in cazul meu , se poate observa ca in Inspectoratul de Politie al Judetului Maramures se incurajeaza si se promoveaza lipsa de profesionalism , incompetenta si slugarnicia .

Mentinerea in functie a Sefului Politiei Rutiere – d.l comisar sef Gherman Dorin, in conditiile in care acesta nu stie sa aplice corect dispozitiile codului rutier si abuzeaza de functia sa pentru a implementa in cazierul auto masuri care au fost dispuse abuziv si ilegal , este o dovada de neprofesionalism si abuz de putere in serviciude care sus-numitii fac dovada zilnic. Adun marturii in fiecare zi de la oamenii abuzati de fortele de politie, si le pregatesc pentru judecata care va avea loc, din motivele enumerate mai sus, la Parchetul din Cluj Napoca.

Ma consider o victima a acestor abuzuri si nedreptati comise de politisti cu buna stiinta si cu intentia de a mi se face cat mai mult rau, atat mie cat si implicit membrilor familiei mele .

Cer sa se faca public acest caz, si cer sa se faca dreptate.

Dan Hotico

P.S. Cetateni carora li s-a intimplat acelasi lucru sa dea publicatie cu NOTA DOCUMENTARA a particularitatilor din cazul lor. Contactati; redactia si olazi

2014-09-05 0:05 GMT-07:00 VIOREL BAETU <viorel>:

Stimati colegi.

Sunt din nou acasa.

Multumesc pentru E mailuri.

Astept vesti bune.

Cu stim√£.

VIOREL BAETU <viorel>

GOODhotico.docx

About Drolgalazin

Dr Olga Lazin is a UCLA graduate in History. American Constitutional and Globalization.She is a published author, and History Lecturer at UCLA. You can access and download her books at: http://www.olgalazin.com In Hard copy: Globalization is Decentralized: Easter Europe and Latin America Compared, Civic And Civil Society, Foundations And U.S. Philanthropy, published 2016 Author HOUSE, USA. She has been teaching History at UCLA, Cal State University Dominguez Hills, Cal State University Long Beach, as well as University of Guadalajara (UDG) and University of Quintana Roo, in Mexico for over 26 years. Her specialty is History of Food, Globalization of technology, food History, and the American Constitution. As a hobby, she is practicing permaculture. Her radio show is accessible 24 hours a day at: http://www.blogtalkradio.com/dr_olga_lazin FACEBOOK: OLGA LAZIN DROlga Lazin Twitter; @olgamlazin Instagram; #lazinolga E-mail; olazin@ucla.edu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

